7 Ocak 2012 Cumartesi

“After Midnight”



Blink-182 “Neighborhoods” albümünden “After Midnight” şarkısına çektikleri klibi yayınladı.
Şarkı albüm içindeki favorilerimizden olsa da klibi pek beğenemedik. Aşağıda da dediğimiz gibi “Aptal aşık klibi” olmuş resmen. Grubun bas/vokali Mark Hoppus MTV'de verdiği bir röportajda klibin şarkının yarattığı düşüncelerin aksine biraz daha karanlık, bulanık bir klip olmasını istediklerini belirtse de, biz beraber eğlenen, akabinde gece yarısı eve dönen tipler hayal etmiştik – yani klip eski samimi Blink-182 kliplerini anımsatacaktı. Böylesine bik bik değildi yani şarkının yarattığı izlenim. Son sahnede klipte yer alan oyuncuların ikisinin de yüzüne yerleşen orgazmik gülümseme ise yorumsuz kalsın. Klip dahilindeki grup performansınınsa tersine iyi olduğunu düşünüyoruz efendim.
Aşağıda da, klibi izledikten sonra Msn’de yaptığımız yorumların bir kısmı bulunmaktadır. İyi seyirler.
Şule:
ben daha farklı bi klip beklerdim
yani şarkıyı dinlerken farklı şeyler hayal ediyodum
Çağakan:
beğenmedim ben
aptal iki aşık klibi
ne bu şimdi
grubun performansının olduğu yerler güzel ama bence
Şule:
ben de şey düşünmüştüm ya
yarı kalabalık bi grup eve yalpalayarak dönüyo. böyle sarhoş, şımarık
Çağakan:
yarı kalabalık grup dediğin iyi, hatta yine bu ikili olsa bile olur

var ya son nakaratta da bekledim bunlar hasta bakıcılardan kaçarken
“şimdi çıkacaklar ordan
sonra karanlıkta eve gidecekler” diye
o bile kurtarırdı
çift birbirine yakışmış çünkü aslında
Şule:
onun yerine orgazmik gülümseme gördük son sahnede.
şarkıyla yetinelim biz iyisi mi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder