14 Kasım 2011 Pazartesi

Snow White and the Huntsman vs. Mirror, Mirror

“Mirror, mirror on the wall,
Who is fairest of them all?"

2012 Pamuk Prenses uyarlamaları bakımından pek bi zengin geçeceğe benzer; zira hem The Fall ile hayranlığımızı kazanmış Tarsem Singh’in ismini kesinleştirdiği “Mirror, Mirror” (16 Mart) hem de ilk uzun metrajını çeken Rupert Sanders’ın “Snow White and the Huntsman” (1 Haziran) filmleri aynı hikayeyi temel alıyor.


"Snow White and the Huntsman" fragmanı geçtiğimiz günlerde yayınlandı ve güzel eleştiriler aldı; ben de bi’ hayli beğendim fakat filmin Kristen Stewart gibi bi dezavanatajı olduğunu düşünüyorum; kendisi bildiğiniz gibi mimik özürlü. Amma velakin kötü kalpli kraliçe rolünde Charlize Theron fragmanda da görüldüğü üzre filmi bi adım öne çıkarıyor. Bir diğer tanıdık yüz ise avcıyı canlandıran Chris Hemsworth nam-ı diğer Thor.


“Mirror, Mirror”da ise Julia Roberts “Evil Queen” olarak rol alıyor; ne derece doğru bi seçim, göreceğiz. Pamuk Prensesi ise Lily Collins canlandırıyormuş, kendisini izlemedim ama Kristen’den iyidir herhalde. Prens rolünde ise “Social Network”te Winklevoss ikizlerini canlandıran ve kendini sevdiren Armie Hammer var.


İki filmin afişleri ve yayınlanan fragman üzerinden yola çıkarak bir şey söyleyecek olursak: “Snow White and the Huntsman” daha karanlık diyebilirim; Tarsem Singh’in sinema sanatını nasıl icra ettiğini The Fall’da görmüş olarak “Mirror, Mirror”dan yana da umutluyum… Hangisinin daha iyi olduğunu söyleyecek bi aynamız olmadığına göre, bekleyeceğiz efendim:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder