16 Temmuz 2012 Pazartesi

“Dünya”


İlk albümü “Hayvanlar”ı 2008 yazında çıkarıp hayranlığımızı kazanan yetenekli isim Yasemin Mori, “Hayvanlar”dan tam dört yıl sonra yeni albümü “Delibando”dan ilk tekliyi, “Dünya”yı beğenimize sundu. Sanatçının“Geçen sene ağaçlar altında oturup bu şarkıyı yazdım, tüm dünyayı dolaşır gibi halden hale aktım, döndüm dolaştım geldim işte, dinle” diyerek tanımladığı “Dünya”; Brezilya’da çekilmiş, doğayla iç içe olan ve maviyi, yeşili, turuncuyu bolca kullanan klibiyle tam bir yaz şarkısı. Korhan Futacı ve Barlas Tan Özemek’in düzenlediği ve melodik olarak son derece başarılı olan şarkı, Yasemin Mori’nin dağınık vokali hariç gerçekten hoş ve yine hayran olacağımız bir albümün habercisi gibi. Ayrıca bu şarkıdan yola çıkarak “Hayvanlar”ın melankolik ve duygusal havasından uzak, nispeten daha eğlenceli bir albüm beklendiğini söyleyebiliriz.


İzlemek-dinlemek isteyenler için “Dünya”:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder